Tulplast odświeżył swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną

Tulplast odświeżył swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną

Nowe logo firmy Tulplast odzwierciedla nowoczesne myślenie o przyszłości.

Zmieniamy się i doskonalimy, ponieważ wierzymy, że ciągły rozwój jest kluczem do sukcesu. Naszą misją nieprzerwanie jest dostarczanie produktów najwyższej jakości, które zaspokoją potrzeby klientów. W ciągu ostatnich 30 lat firma Tulplast stała się z niewielkiego przedsiębiorstwa znaczącym graczem na polskim rynku przetwórstwa tworzyw sztucznych. Nowy wizerunek jest odzwierciedleniem profesjonalizmu wykonywanych przez nas usług, dynamicznego rozwoju oraz podążania za potrzebami klientów. W identyfikacji wizualnej został zachowany charakterystyczny dla firmy kolor niebieski. Niezmieniona została nazwa firmy. W projekcie logo zastosowano unikalną odmianę czcionki z rodziny Roboto. Logotyp będzie stosowany w monochromatycznych wersjach. Przygotowując nowy logotyp, zależało nam na podkreśleniu swojej tożsamości i korzeni. Dlatego pięć części zaślepki w naszym logo symbolizuje liczbę osób tworzących trzon firmy Tulplast.

Data dodania: 19.12.2017

Powrót

Nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies do personalizacji treści i analizy ruchu na stronie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej: Polityka prywatności